اهدای عضو،اهدای زندگی

وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا

اهدای عضو،اهدای زندگی

وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اهدا کنندگان عضو نیازی به پرداخت هزینه‌های بیمارستانی ندارند.


حسن قاضی‌زاده هاشمی سه شنبه شب در آیین شصتمین سالگرد تاسیس بیمارستان نمازی اظهار داشت: هیچ چیزی بدتر از جهل وجود ندارد و جهل شوم‌ترین پدیده‌ای است که می‌تواند وجود داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه نخستین خیّر دنیای اسلام حضرت خدیجه بود، افزود: پیامبر اکرم(ص) برای آموختن و دانستن و برای اتمام مکارم اخلاق مبعوث شدند.

این مقام مسئول بیان کرد: کار خیر ماندگارترین یادگاری است که هر انسانی بعد از فرزندانش از خود به یادگار می‌گذارد و انجام دادن کار خیر باعث آرامش روح انسان می‌شود.
وی تصریح کرد: بی شک راه مرحوم نمازی راهی خالصانه بوده است که تا ابد ادامه خواهد داشت چرا که این عزتی است که خداوند به او داده است.
قاضی‌زاده بیان کرد: راه مرحوم نمازی باید ادامه پیدا کند تا دیگران از ثمرات آن بهره‌مند شوند و امید است که در آینده شاهد بیمارستان‌های زنجیره‌ای نمازی باشیم.
وی ابراز داشت: این افتخار است که استان فارس مهد خیرین بزرگ بوده و امیدوارم همه ما توفیق انجام کارهای خیر را داشته باشیم.

وزیر بهداشت ابراز داشت: یاد کسانی را که جان خود را برای این مرزوبوم وقف کرده‌اند تا ایران اسلامی سرافراز بماند گرامی می‌داریم.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: خدمات بیمارستانی برای اهداکنندگان عضو رایگان است و اهدا کنندگان حتی نیازی به پرداخت همان 10 درصد اعلام شده در طرح نظام جامع سلامت هم ندارند و تمام هزینه‌های بیمارستانی آنان را دولت تقبل و پرداخت خواهد کرد.

سفیر زندگی
۰۷ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۶ موافقین ۰ مخالفین ۰