اهدای عضو،اهدای زندگی

وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا

اهدای عضو،اهدای زندگی

وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا

فیلم«نفس» با موضوع اهدای عضو پخش می شود

يكشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۳۷ ق.ظ

فیلم «نفس» به کارگردانی شهروز شکورزاده و تهیه‌کنندگی فرزاد دزدمه که به تازگی مراحل فنی اش به پایان رسیده اواسط آبان ماه از شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد. ضمن اینکه گروه تولید این تله فیلم قصد دارند اول آبان در یک اکران خصوصی فیلم را به نمایش درآورند و از عوامل پشت دوربین فیلم تجلیل به عمل آورند.

تصویربرداری این تله فیلم اواخر سال گذشته در شوره زار، شهرک دفاع مقدس، خیابان سردار جنگل، اوین درکه، قلعه حسن خان، شهریار، جاده قم و چند خیابان در تهران انجام شده است.

نگین صدق گویا، فرزاد دزدمه، سحر قریشی، شهروز ابراهیمی، امین ایمانی، حلیمه سعیدی، حسن زارع، سمیرا شکرانه، رضا نامی، سمیرا مسلمی، محمدرضا حسنی، مهشید باباحبیب و عزت ا... رمضانی‌فر همراه با هنرمندان نوجوان کیارش و کژال شکورزاده بازیگران اصلی این تله فیلم هستند.«نفس» با موضوع اهدای عضو داستان زندگی عیسی را روایت می کند که بعد از سال‌ها، از خارج کشور به ایران بازمی‌گردد و پس از دیدن عشق قدیمی خود مهتاب اتفاقات تازه‌ای در زندگی‌اش رخ می‌دهد.

این تله‌فیلم یک درام اجتماعی است که سه رکن مهم زندگی، عشق، ایثار و مرگ را روایت می‌کند.شکورزاده ساخت تله‌فیلم‌های «افقی رو به بالا» و «لانه» و مستندهای «خانه دوست اینجاست»، «گرو» و... را در کارنامه خود دارد.

سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: نویسنده: علی گلبهاران، مجری طرح: مجتبی متولی، مدیر تصویربرداری: طاهر چگونیان، مدیر صدابرداری: مهدی دارابی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز محمد صادقی، طراح گریم: محمدرضا ملکی، طراح صحنه و لباس: سادیا جلالی پور، عکاس: سمیرا بختیاری، مشاور رسانه‌ای: مهرزاد خلیقی.

منبع:بانی فیلم

۹۲/۰۷/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سفیر زندگی